צפו: "לכו נרננה" • תוכנית חדשה לקראת שבת ב"קול חי" עם הרב חיים הורביץ ואלי פרידמן

שלמה בן יוסף 2 Comment on צפו: "לכו נרננה" • תוכנית חדשה לקראת שבת ב"קול חי" עם הרב חיים הורביץ ואלי פרידמן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשורה: תכנית חדשה תשובץ בימי שישי הארוכים והמרתקים בתחנת הרדיו החרדית המובילה, "קול חי", בהגשתם של הרב חיים הורביץ והיוצר והמוסיקאי אלי פרידמן. התוכנית תשודר בימי שישי בשעה 15:00.

השניים – הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת צהלה בתל אביב, מגיש התוכנית הפופולארית "נפש החיים" בימי שני בלילה ב"קול חי", יחד עם הזמר, המלחין והמעבד אלי פרידמן, ייפגשו מדי יום שישי באולפני "קול חי", להגשת התוכנית שתשלב ווארטים, שירים, אורח לשבת.

הרב הורביץ: "השילוב הזה שבין וורטים לשבת, שיחה נינוחה באווירה של שולחן השבת, יחד עם ידידי ר' אלי פרידמן, שיביא את הניחוח המוסיקלי שלו, בטח יגרמו למאזינים הרבים להיכנס לשבת-קודש באווירה אחרת. נשתדל להנעים את שעת אחר הצהרים של יום השישי באווירה המתאימה והנכונה".

אלי פרידמן: "כשמנהל התוכניות בצלאל קאהן פנה אליי עם הרעיון, היה לי ברור מיד שזה ליהוק מעניין ומושלם, ואני בטוח שהמאזינים יהנו מהשילוב הזה, עם ידידי הרב הורביץ. האתגר הוא גדול, במיוחד כשמדי שבוע אני מעוניין להשמיע לחן חדש למילים מזמירות או תפילות השבת. בעז"ה נצליח ליהנות את המאזינים מדי שבוע".

נמסר, כי תוכנית החזנות הפופולארית "לפני התיבה", בהגשת מרדכי סובול, תשודר בימי שישי בשעה 16:00.

"לכו נרננה", כל יום שישי בשעה 15:00, רק ב"קול חי" – 93fm ו-92.8fm, באתר "קול חי" ובאפליקציה.

הורביץ פרידמן לכו נרננה



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חבל שהתוכנית של סובול מתנגשת עם התוכנית של אלי יפה בגלי ישראל, כך שחייבים לוותר על התוכנית של אלי יפה, חבל שלא חשבו על זה.

  2. 1

    מרכי סובול אתה עשר, אוהבים להאזין לתוכנית